Bebeklerin özellikle ilk 3 ay fizyolojik reflüsü olur. Peynirli kusabilir, emdiklerini kusabilir bunlar problem değil korkmagın. Sadece gece yatırırken sırt üstü yatırmayı ihmal etmeyin ve Reflü yatağı alabilirseniz çok iyi olur. Doktorumuz beslenme aralıklarını açabilirsiniz demişti bize ama ben kızım her istediğinde verdim meme kıyamadım. Sadece emdikten sonra asla hemen yatırmadım gece de olsa bir süre dik pozisyonda beklettim sonra mutlaka gaz cıkardım.
Bu arada size tavsiyem en az 10 dk gaz cıkarmaya devam edin. İlk gazı kolaylıkla cıkar ama unutmayın mutlaka 2. 3. Hatta 4. Gaz vaardır cıkmayı bekleyen☺️ gazının olmasıda kusmasını coğaltır.
Son olarak eğer iki göğsünüzü birden emiyorsa mutlaka diğer göğsünüzd alırken ara verip gazını cıkartın. Gazı midedeyken yakalamak lazım, bağırsaklara inmiş gaz 2 gün çıkmıyor ve bu daha büyük bir sorun :(
Umarım bir an önce kusmalar biter biz de 62 günlüğüz hala kusuyor ama yavaş yavaş azalıyor
Ve Siz alısıyorsunuz :)
Sağlıkla büyütün bebeğinizi🙏🏻