Hiperaktivite tanısı sağlıklı olarak 4 veya 5 yaş ya konuşur aman aman bi farklılık yoksa bu yaşlara kadar hareketli olması normal karşılanır hareketli olduğu için dikkatlerine dağınık olabilir ama dediğim gibi beklenen bir durumdur normaldir eğer 5 yaşın üstünde çok hareketli yerinde duramayan çabuk sıkılan dikkati aşırı dağınık her eylemde mesela yemek yeme tv izle vs oturmakta zorlanan uzun konuşmaları dinleyememe lafını bölerek konuşma gibi belirtiler aranır ama dediğim gibi 15 aylık hareketli bi bebeğe hiperaktivite iş var demek yanlış ve sağlıksız olur 👍🏻