Kontrolleri için önce çok iyi bir yer olsun dedim böbrekle ilgili sorunumuz vardı memoriale götürdüm.yeni doğmuştu 3 günlüktü bu sefer sarılıkta vardı çok kötü şeyler söyledi sarılıktan korkutmaya çalıştı kendimde sağlıkçıyım yani bol bol emzirirsin sarılık geçer yok adam dedi çok kötü şeyler olur böyle şöyle iki gün sonra bidaha gel 5 gün sonra bidaha bilmem ne genesiste şansa Turgay beye götürdüm bacaklrına inerse sarılık getirirsin dedi söylem farkına bakarmısınız?Para için devamlı çağırmadığıda apaçık.oğlum hastaydı viral enf vardı.başka doktor olsa antibiotik yazardı 3 güne geçerdi evet ama küçücük bebeğe ilaç vermiş olrdum daha 45 günlüktü.burnunu temizleyin geçecek dedi ve geçti 👍🏻 Hem seni dinliyo hem sıkılmadan cevap veriyo hemde seni korkutmuyo .diyarbakırlo değilim kendimde işi bilen biriyim burda gittiğim bütün doktorlar korkutuyo hastayı sebebini çözemedim bu yüzden hamileliğimde çok kötü geçti.bi deneyin derim.bebeklerimiz kıymetli.