Merhaba ,4 ay önce dogum yaptım kızlar, doğumdan sonra ciddi bunalım yaşadım, cocuguma yetememe korkusu,emzirirken doymadigina dair endiseler ,gece kalkıp bebegi sürekli kontrol etme gibi şeyler yaşadım ,doktora gittik ve postportum depresyon tanısı ile ilaç yazdı ,emzirmeni önermem dedi ,ağlaya ağlaya mamaya başladık doktorla.İlac iyi geldi 1 aydır çok iyiyim,doktor ilacı bırakmak istememe kızdı tekrarlar dedi ama sütüm hala kesilmemis, tekrar emzirmeye başlasam sizce sütüm eskisi gibi bebeğime yeter mi?o kadar çok sütüm vardı ki ve bebegim öyle güzel emiyordu ki ,psikolojime yenik düştüm kendimi sucluyorum ,vicdan azabı peşimi bırakmıyor, böyle 1 ,2 ay ara verip tekrar emziren var mı aranızda?çok zor postportum depresyon Allah kimseye yasatmasin