Bu bebekler hani rutinden hoşlanıyordu hep öyle diyorlardı ya hep aynı odada hep aynı yatakta yatsın falan. Benimkine batıyo aynı şeyler. Bir haftaya eskitiyoruz yatağı da beşiği de bi süre sonra orda uyumamaya başlıyor. İnatla ben koyuyorum o uyanıyor. Başka yere geçince iyi biraz uyuyor. Benim bebeğim mi garip ben anlamadım sürekli yeni uyku yerleri arayışındayım