Merhaba anneler nasılsınız?
34+2 de erken doğum yaptım. Zor bir normal doğum oldu. 15 gündür yoğun bakımda. Emzirmek için girebiliyorum fakat bebeğim emmiyor uyandırıyorum vermeye çalışıyorum 1-2 sefer çekip bitiyor. Hemşireler de emme gücü çok yok diye sondayla veriyorlar. Çok pasif bebek kolay kolay ağlamıyormuş. Acıkınca belki 1 sefer. Tepkisizmiş. Böyle durumla karşılaşan var mı ? Nasıl aştınız bu durumu morale çok ihtiyacım var