Bende Yasmin kullanıyorum bu ay başladım bir yan etki görmedim şimdilik, şu an adet olmayı bekliyorum 21 günün sonunda ara verdim 7 günün sonunda tekrar devam edecem, benim de merak ettiğim şey şu arkadaşlar ilacı şu 7 günde ara veriyoruz ya o arada ilişkide içe boşalma olsa hamile kalma olasılığı yüksek mı???