AliPoyrazz Doktor Demir’e başlayın dedi 4aylık bebek için siz hangisini kullanıyorsunuz bumu acaba bize eczqneden alabilirsiniz dedi hemşire önerdiği olmadı herkes bu markadan memnun
Annebebek7 edafmo ocean için eczacı bunu 4 yaşından önce bebekler kullanamaz demiş bir de tadı güzel mi bebeğiniz severek içiyor mu kusma oluyor mu sonrasında
darzu AliPoyrazz canım bizim doktorumuz kan tahlili yaptirdi demir eksikligi olmadığı için kullanmamızı da istemedi
Summerwine95 AliPoyrazz ben bundan kullanıyorum kilo x 1 damla olacak şekilde söyledi bizim doktorumuz
Sibelcans AliPoyrazz bende kullanıyorum 4.aydan beri çok sorun yaşamadım tadı güzel oynatarak yedirin sevdirmeye çalışın