Kızlar merhba ben adetimi 6 gün erken oldum ilk pebebsi gibi geldi sonra normal adet kanamasına döndü arada kahverengi ve pihtili geldi aynı âdet gunumd gibi sürdü tek gogusumde acı oldu ağrı aceba hamilemiyim dedim ilk kizimida göğüs hasaslaşmadindan anlamıştım test aldım.yaptim negatif aceba göğüs hasasiyeti 4. Haftası başlarmiş teste yaptım negatif adet de oldum adet olup hamile kalanlarda varmış aceba bı hemilelik durumu olurmu ki gogusumde baktım gogusumun ucu deyil yanından sivilceli gibi bişey çıkmış onun üstüne bastırınca acıyor o ne onada anlam veremedim bilgisi olan varmı