Bebeğim 8 aylık 3-4 gün önce gece 37.8 ateşi oldu ve huzursuzlandı sağlık ocağına götürdüm doktor kulağında enfeksiyon var minik bir şey görüyorum dedi ve antibiyotik yazdı bende emin olamadım o gün acile çocuk doktoruna götürdüm oda bir şeyi yok ded i diş çıkarma döneminde dedi (henüz hiçbir dişi çıkmadı). Bende kbb ye randevu aldım aynı zamanda 6. Ayda yapılması gereken bi işitme testi vardı onuda yaptırmak için işitme testini geçemedi ve kulağında sıvı olduğu söylendi ordaki doktor baktı iltihap gibi biraz var dedi ama enfeksiyon yok ilaca gerek yok dedi. Bende emin olamadım böyl bir şey yaşayan var mı? Tekrar iyi bi doktora mı göstersem diye düşünüyorum anadolu yakasında iyi bir kbb doktoru var mı?