Sizce Hangisini almalıyım mümkünse resimle atarmısınız
AliPoyrazz bana doktorum sidefer önermişti hala kullanıyorum 9 aylık
Seryy_ kaç aylıkken başladınız
Seryy_ ben bide devit 3 kullanıyorum içerigi iyi değiller diyorlar
Seryy_ nasıl kullanılıyor
AliPoyrazz 4 aylıkken başladık , bilemiyorum onda da memnunum doktor vermişti onuda
Ozooo demiri ve d vitamini de 3 damla olarak veriyorum 1 ml flan oluyor
Ozooo postumu niye kilitlediniz mesajda gönderemiyorum size
Seryy_ canım sideferin içinde o puf la ne kadar verdin
Ozooo 3 damla veriyorum 1.0 mL yapıyor. Bana doktorum öyle demişti
Seryy_ bize 10 damla yazmıyor da merak ettim