tugba_bilgin 8 aylık bebeğim. Aptamil mamaya basladim. Ve bebebim aşırı derecede gaz. Var. Çıkaramıyo çok rahatsız. Aptamil mama gaz yaparmi? Birde ben bu gazı kolay çıkarması için ne yapmam gerekiyo lütfen yardımcı olun,🙏
Izemgz-22 tugba_bilgin anason içirebilirsin bebeğine mamasına biraz koyarsın çok rahatlatıyor hem rahat uyku hem gazı çıkıyor
NEG tugba_bilgin duymuştum evet ama kullanmadığım için bisey diyemedim. Ama kabızlığı var ise mamasının içine birkaç damla zeytinyagı damlatın. Kendim bebegime öyle yaptıgım zamanlar oldu.
Cinar_bebek05 tugba_bilgin bebeğe göre değişir elbette ben mama kullanmıyorm ama 5 sene önce gorumcemde yapmıştı hipp kullanmıştı
NeVoLif tugba_bilgin biz de 1 haftadır 2 günde bir gibi kullanıyoruz ve tadına baktığı tek devam sütü oldu ama ne zaman içse geceleri zulüm 😞 sma yada bebelac asla içmedi deneme boyları da yok napıcam bilmiyorum hipp alsam acaba içer mi içmezse gitti 400 tl 🙈