Karelimoo Demir damlasi kullaninca gaz ve kabizlik yaşadinizmi bebegim bazen 3 gün kaka yapamiyor 5 aylik henüz gaz sancisindan uyuyamiyor
Binnur_cam Karelimoo benimkide kabız değil ishal oldu demir damlasından sonra düzelmek bilmiyo gazıda arttı mamadan saatler sonra bile gaz cıkarıyor… Bıktım bu ilaçların birşeyleri düzeltirken başka şeylere zararı olmasından….
Yrnkskn Karelimoo ben demir damlası hiç kullanmadım bebeğin gayet te sağlıklı demir eksikliği her hangi Bi sıkıntısı yok çok şükür bazen çok ta gerekli değil bence o tür ilaçlar düzenli güzel beslendiğinde
Gldekpnci Karelimoo bir yakınım demır damlası yüzünden bebeği mafolmuştu gaz sancısından acile felan gidiyorlardı o derece en son demır damlası yüzünden olduğunu farkettıler bıraktılar vermeyı snra gaz sorunuda geçmişti
Karelimoo Binnur_cam bitkisel olanlari var falan dediler onu kullan dedilerde doktora soramadim daha cocuk uyuyamiyor garibim geceleri günduz ayri dert
Gldekpnci Karelimoo siz bilirsiniz ama arkadaşımın bebeğine çok gaz yapmıştı o demir ilacı çocuk mafolmuştu sonra bıraktılar kullanmayı