asmedomom Bebegim 8. Ayi bitirmek uzere. 1000 gram yaklasik 9 gun gidiyordu. Ama artik ek gidayi ogun olarak vermeye basladim ve gece verdigim mama miktarini da 1 olcek azalttım. Muhtemelen simdi 15 gun kadar gider.
Seryy_ asmedomom ek gıdayı bazen çok güzel yiyor bazen hiç yemiyor. Bu sefer dayanıyorum mamaya :( bende 400 lük 2,3 kutu gidiyor 15 günde ben mi çok veriyorum acaba diyorum üzülüyorum.
Seryy_ CaninannesiCemre bende en en fazla günde 3 oluyor ek gıdayı yemeyince mecbur mama veriyorum, aşağı yukarı aynı gidiyor demek ki :)
asmedomom Seryy_ her bebegin istahi farkli, kiyaslamamak lazim. Fazla gelse kusar zaten. Benimki de oyle, bazen agzini acmiyor, bazen bayılarak yiyor 🥲 Yemiyorsa zorlayamayiz ki, mecbur mama verecegiz🫠