Smnr06 Merhaba canlar 10 aylik bir bebegim var öğün sayısı çok az sizinkiler nasıl acaba bizdemi sorun var
Seryy_ Smnr06 ayy bizimki de çok az her sabah öğlen akşam hevesle hazırlıyorum yemiyor bugün tarhana çorbasını sadece 3 kaşık yedi bu aralar böyle her gün Farklı şey yapıyorum ama aynı yinede, mama veriyorum onu iştahlı yiyor ama :(
durununannesi777 Smnr06 aynı dert bende de var 11 aylık ama hala ek gıda düzeni oturtamıyorum bazen yiyor bazen yemiyor ne yapacağımı şaşırıyorum mamayı da uyuyacağı zaman içiyor reddetmediği tek şey meyve
Smnr06 Seryy_ aynı bende öyle canım hiç bisey yemek istemiyor kahvaltı yaptı zar zor hala onunla duruyor yediği 3kasik yoğurt arkasından başka bisey yok mama yaptım onuda icmiyor
Seryy_ Smnr06 aç geziyormuş gibi geliyo vallahi mamada zaten en fazla 4 saat tutuyor onun arasında meyve sıkıştırıyorum araya , bir şekilde büyüyecekler artık canm :)
Smnr06 durununannesi777 inan aynı konumdayiz kafayı yemek üzereyim gelişmiyor gibi geliyor sanki üzülüyorum
Smnr06 Seryy_ ben onuda yapamıyorum yemiyor çocuk nasıl bir iştahla hazırlıyorum herseyi ama yine yok büyümüyor gibi sanki
durununannesi777 Smnr06 çok şükür her şey de yolunda boyu kilosu vs ama o kadar az yiyor ki mama içiyor diye kilo alıyor diyorum hep denemediğim tarif kalmadı nerdeyse yaşına girecek çok şükür sağlık sorunu yok diyip kendimi avutuyorum