Aydanaydan Merhabalar, ek gıdaya geçeli yaklaşık bir ay oldu, ama hergün ne versem, nasıl karışımlar yapsam, neler yararlı diye araştırmalar yapıyorum. Acaba siz bebeklerinize neler veriyorsunuz, bebeğiniz en çok hangi tarifleri sevdi 🤗
beyzzsenturkk_ Aydanaydan karışım yapmayın ayrı ayrı yemekte zorlanırlar haşlanmış yumurtayı sevmedi sevmiyor omlet şeklinde yapıyorum muzlu fındıklı tahinli pekmezli krepler yapıyorum kabak havuç mücver tarzı seylere bayılıyor yoğurt çorbası mercimek tavuk suyu corbaya bayılır ben ayrı ayrı yemek yapmadım hiç bir zaman ne yersek ondan yedirdim allaha sükür iştahı çok çok iyi yemek seçmez tadımda yaptırmadım sadece yemeklerimizi az tuzlu az salcalı seklinde onun yiyebileceği şekilde düzenledim yoğurdu oldukca evde mayaladım bulamazsam activia yedirdim genelde meyveli yogurt da yedirmem dışardan evde hemen içine muz ezer veririm hemen hemen her gün muz yoğurt ve peynir yedirmeye çalışıyorum domates ve kırmızı biber yemeyi de cok sever sofrada sizinle birlikte yerse daha cok zevk alır sizi örnek alır iştahı o kadar artar o yüzden onunla beraber bende onun yedikleurinden yiyorum
Yuzuklerin_efendisi0 Aydanaydan Hergün mutlaka yoğurt verirdim. ⅔ güne bir muz veya elma püresi. Biraz zaman geçince yani 6 aylık olunca yoğurt çorbası, muhallebi, pirinç unlu meyve püresi.7 aylık olunca yiyebileceği salçasız ve baharatsız herşeyi verdim. Zaman çabuk geçiyor bi bakmışsın herşeyi yemeye başlamış 😁
Aydanaydan beyzzsenturkk_ birde benim bebeğim henüz 6 buçuk aylık. Krep ve benzeri şeyleri vermeye ne zaman başladınız?
beyzzsenturkk_ Aydanaydan labne olarak içimi kullanıyoruz normal peynir olarak da tuzsuz peynir alıyorum ya da süzme peynir yumuşak diye bayıla bayıla yiyor zeytinde denedim ama pek sevmedi kabuğunu falan soymak da işkence diğer türlü boğazına yapışıyor huylanıyor reddediyor ya da tel peynirleri veriyorum elinde kemirmesi icin ne kadar erken alışırsa pütürlüye o kadar cabuk çiğnemesi gelişir blendar da kullanmayın çatalla ezin ağzında gevelesin dursun başta öğürüyorlar zamanla o refleks kayboluyo boğulmazlar zaten boğulur gibi olursa öğürerek çıkartıyo
Yuzuklerin_efendisi0 Aydanaydan Kendimize yaptığımızın aynısını ama naneyi kavurmadan azıcık döktüm üstüne,