Biz henüz 6 aylığız ama zamanı gelince yaptıracağım.Evet tertemiz bir vücutla doğan bebeklerimize yüklenen ilaçlardan bende çok çok memnun olmasamda günümüzde aşılar çok önemli.Ülkemizde malesef mülteci dolu.Ve çok kalabalık.Tüm aşıları yaptırmaya özen gösteriyorum.