Arkadaşlar kızıma artık tuvalet eğitimi vermek istiyorum 13 aylıkken falan vermeyi düşünüp lazimlik almıştık sonra erken olduğu düşünüp vazgeçtim bi kaç gündür lazmlikla öyle oyun oynuyor sürekli çiş çiş diyo artık bı yerden başlamam gerek diye düşünüyorum tuvaletini o lazmliga yapılmasını biliyor gibi ama ilk çocuğum nasıl nerden baslicam pek blmiyorum bana yardımcı olursanız çok sevinirim