dolcegurbanne 2.5 aylık bebeğim .Sabah 1 saat uyandı ve hâlâ uyuyor. Belki uyusun işte daha ne istiyosun diceksiniz ama acaba hasta mı oldu diye düşünüyorum normalde enerjik bi bebek. Bu durumu yaşayan var mı kızlar 🙇🏻♀️
Atlasligunler dolcegurbanne saat 3 bir saat uyanık kalması aşırı fazla uyuması bana normal gelmedi. Bir bilgim yok bu konuda sadece kendi oğlundan yola çıkarak bu yorumu yapıyorum
Femme1 dolcegurbanne benim oğlum da öyle. Annem falan bırak uyusun uyudukça buyur dedi ama ben kimseye dinlemedim en fazla 3 saat de bi besledim uykusunda bile verdim uyandırdım az gazını çıkarttım oyle devam etti uyumaya.
Sulefurkan dolcegurbanne enfeksiyon olunca çok uyurlar bi kaldır kontrol et devam ederse hastaneye götür
dolcegurbanne Atlasligunler neden olabilir ki bi fikrin var mı. Gece 12.30 gibi uyudu normalde 10da uyur. Ondan mı acaba
Atlasligunler dolcegurbanne geç yatsa bile bu kadar uyuması fazla geldi. Yerinizde olsam uyandırır haline tavrına bakardım hastaysa eğer önlemini alın
Ensensr13 dolcegurbanne hiçbişeyide yoktur canım. Benim oğlum doğduğundan beri öyleydi.. Ara ara gün boyu emer uyurdu. Şuanda hala öyle bazen gündüz hiç uyumaz bazende gündüz emmek için uyandırırım emer geri uyur. Biz bile bu yaşta bazı günler nekadar çok uyursak uyuyalım hep uykumuz gelir. Onlarıda öyle düşünün.
dolcegurbanne Femme1 evet ben de öyle yapıyorum ama bi ara covid oldu o zaman 2 gün boyunca uyumuştu bu durum biraz psikolojimi bozdu ne zaman uyusa hasta mı diye korkuyorum
Esmaeren21 Benimde 3 buçuk aylık doğru bı uykusu yok çıldırıyorum resmen gece uzun olduğuna rağmen zorla uyutuyorum 10 buçukta zorla uyutuyorum o derece yoruldum uyuyan çocuk daha iyi oluyor gelişimide kilo alımı da iyi olur
Esmaeren21 Uyku düzeni bırakacam oda olmuyor ki evde köyde annemlere gidince hep bozuluyor artık bıraktım başını yoruldu vücut