gzlanne bildiğim kadarıyla en az 180 cc içmiş olması gerekiyor.ama baştan beri böyleyse iştahlı bir bebek değildir. Sizde minyonmuşsunuz size çekmişte olabilir cisli bez sayısı normal ise günde en az 4 kez alıyorsanız çok strese girmeyin. Zaten bir müddet sonra gram olarak kilo alımı düşüyor 7 aylik bir bebek ortalama bir ayda 450 gram alabiliyor sağlığında bir sorun yoksa dert etmeyin bide bildiğim kadarı ile mamadan bile farkediyor canım mamayi degistirmeni öneririm bazı mamalarin etkisi olmuyor. Bu arada tadimlari bitirdiysen şuan ek gıda ne veriyorsun bilmiyorum ama çorbalara yogunlasabilirsin tarhana, yogurt çorbası,ispanak çorbası ,patatesli havuçlu bulgur çorbası gibi gibi… bunlar hem doyuruculugu yüksek hemde kilo aldırır. Bide diş dönemi var iştahsızlık yapar o zaman 450 alması gerekirken o ay 200 de alabilir normal dediğim gibi mama 120 içiyorsa mama saatlerini uzatın mesela 2 saate bir veriyorsanız 3 saatte bir 120 yerine 180 cc deneyin ek gıda çorbalar yogunlaşın. Bu arada başkalarıyla kıyaslama sakın her bebegin gelişimi farklı bende aşırı minyon ve zayıfım mesela 40 kiloyum eşimde aman aman yapılı değil ama kızım babaanne tarafına çekmiş doğduğundan beri çok iştahlı bir bebekti bu arada ben emziriyorum ek gıda konusundada çok iştahlı bir bebekti doktorumuz bile bizi görünce şaşırıyor ben çok zayıf ve minyonken kızım iri ve tombik 10 aylıkken 1.5 yaş kilosuna sahip tamamen genetik en iyi bilgiyi doktor verecektir. Bide ek gıda konusunda bebeğim sırf kilo almiyor diye sağlıksız cici bebe vs. Muhallebi vermeni önermem kızıma vermiyorum ben en iyi vitamin vs. Et ve sebzelerde bulunuyor sağlıklı olması kilolu olmasından daha önemli 🥰