Kızlarrr 13 aylık oğlum kaç gündür hiç birşeyi yemiyor sadece emiyor onuda zorla normalde ara ara iştahsızlık olurdu ama yinede zorla birşeyler yedirebiliyordum ama 1 hafta olacak ağzını açmıyor ağzına girenide hepsini atıyor geri öksürük grip falanda değil bir anda gitti iştahı düzelir mi yardımcı olun çok üzülüyorum iyice zayıfladı yavrum başına gelen varmı 😔😥😥😔