10 aylık burnu tıkalı geniş akıntısı var heralde öksürüyor. Bundan önce hep doktora gittik bu sefer evde atlatmayı deneyeyim mi yoksa yine doktora mı gidelim kararsızım. Normalde hemen gideriz boğaz enfeksiyonu vs antibiyotik alır döneriz. Sizce evde atlatacak kadar büyüdü mü? Çorba içiyor, tereyağı pekmez yaptım, serumla burun temizliği yapıyorum… tavsiyelerinizi beklerim evde nasıl geçirebiliriz?