Feraye_ Bı kaç gundur boyama kitabı kalem vs aldım seneye okula baslarsa diye ön hazırlık olsun istiyorum ama çok çabuk sıkılıyo biraz boyayıp kaciyo nasıl sevdirebilirim sizin çocuklarınız da boylemi
Bett1 Feraye_ benimkide 3 yaşından beri boyama yapıyor ama.kisa süreli ve sıkılıyordu suluboya yapmayı daha çok seviyordu ama. Şimdi 5 yaşında anasınıfına gidiyor bayılıyor boyama yapmaya hiç sıkılmıyor da takma yani kafana sıkılana kadar yapsın sonra bıraksın zorlama yani.
Ebus2045 Feraye_ oğlumun 4 yaşına girmesine 3 ay var 3 yaşına girdiğinden beri yapıyor. Boyama çizim vs ama ben bunun çocukla alakalı olduğunu düşünüyorum yani ilgisi varsa sever yoksa sevmiyorlar birlikte yapmayı deneyin boyama kitapları alın ilgisini cekebilir
Dondurmalikahve Feraye_ Yapa yapa alışır birazda istek meselesi kimisi çok daha uzun yapmak ister kimisi daha kısa
Feraye_ Bett1 o zmn lar resim yapmayı seviyordu güzel ciziyodu çöp adam, araba ,gözlük vs resimleri yapiypdu herkes hayret ediyodu üç yaşında bunları nasıl yapiyo diye şuan yine ciziyo ama boyama kısmını pek sevmedi alışır umarım ya
Feraye_ Ebus2045 alacağım bakalım yeni şeyler inşallah çeker ilginisi biz geç mi kaldik ya resim ciziyodu o zmnlae ama boyama kısmı pek sevmedi inşallah alışır
Ebus2045 Feraye_ yok canım niye geç kalasın nacizane fikrim bence çocuğun neye ilgisi var onu bulup ona göre bişey alman çok daha doğru olur diye düşünüyorum
Bett1 Feraye_ bizimki de cizerdi ama boyamada yorulduğunu söylerdi sulu boya da yorulmuyordu. Hem her çocuk boyama resim sevecek diye bir şey yok ilgi alanı farklıdır bizimki yapboz yapmayı makasla bir şeyler keserek yapıştırarak etkinlik yapmayı daha çok seviyor. Boyamayı da sever inşallah demiyorum o yüzden neyi severse sever sevmezse de onun tercihi
Minnakordek Feraye_ bence çok takılacak bı durum değil zaten ömrü okulla ders kovalamakla gecicek bırakın oyuncaklarına koşsun
Laden Feraye_ kızım çok seviyor. Hatta en sevdiği şey boyama yapmaktır. Her çeşit boyası var evde. Masanın başına oturur saatlerce uğraşır. Hatta iş yerime gelincede direkt kağıt isteyip resim yapmaya başlardı. Çocuğunuzun belki ilgisi yoktur resim yapmaya belki sevmiyordur
livanurvealpinannesi61 Feraye_ kızım 4 yaşında 20 aylık falandı ilk boya aldığım da o yüzden alıştı çok seviyor ilk defa mı aldınız görümcemin kızları hiç sevmiyor erkenden aldım ben alışsın diye
Feraye_ livanurvealpinannesi61 yok ya arada yapardida resim yapardı genlde bı kaç gündür boyama yaptırmaya çalışıyom alışsın diye
NmalkoC Feraye_ 2 yaşında oğlum pastal ve parmak boya yapıyoruz sürekli hiç sıkılmıyor bu duvara yapıştırılan mesela 3 metrelık boyama ruloları var onlardan alsanız yada birlikte boyasanız belki sever
1234t Feraye_ oğlum 4 yaşında 1,5 yaşında boyama kitabı her çeşit boya aldım ama 10 dakika yapıyo hemen sıkılıp bırakıyor bende bıraktım