3-erkek-annesi Selamün aleyküm kızlar 6 ay 25 günlük bebeğim 2 aydır sadece sağ göğsümü emiyor ve artık yetmiyor gibi hissediyorum 😔 ek gıdaya başta çok güzel başladık bu sıra onuda reddediyor 🤷🏻♀️ çok çaresizim mama versem mi önerileriniz var mı
aysuuyenihayat 3-erkek-annesi benim de bebeğim 4 aylık. Ve inan doğdu doğalı sadece sol göğsümü emiyor bilmiyorum yanında mama da veriyorum ama her zaman değil. Günlük çişli bez sayısından anlarsınız doyup doymadığını bizimki doyuyor gibi duruyo
leopar 3-erkek-annesi hiç yetmiyor diye düşünme o göğüs kendini ona göre dolduruyor yetiyor bebeğe bende tek göğüs emzirdim 18 aya kadar çok şükür yetti ve bebeğim kilo boy iyi 🙏🏻
3-erkek-annesi leopar yaa inşaAllah bu hafta çok değişti yani sürekli memede ve artık damarlarım ağrıyor yanından ayrılamıyorum hemen ağlıyo aklıma doymuyor mu acaba diye düşüyor sağolun yorumunuz bi nebze rahatlattı 🤲🏻🥰
leopar 3-erkek-annesi yok yok korkma belirli dönemlerde çocuklar huy değiştiriyor genelde 4,6 ay arası bu huylar farklılaşıyor korkma takip et ve zaten aylık kontrolde sağlık ocağına götürsen söyler sana az almışsa yetmediğini falan 🙏🏻
Tombikdonerartikcokpahali Bazı çocuklar tek göğüs emiyor. Benim iki kızım da tek göğüs emdi. Şuan 7 aylık. Hala tek göğüs+ ek gıda giriyorum