Kızlar iki buçuk ay önce sezaryen doğum yaptım. Bugün kan geldi benden. Ama hiçbir şekilde adet ağrısı vs olmadı. Sizlerde de böyle ağrı olmadan mı kan geldi. Adet mi oldum başka bir şey mi anlamadım. Yarın doktora gideceğim. Merak ettiğim sizler adet ağrısı yaşadınız mı doğum sonrasında