Pupis evet matematik yapmanız gerekiyor. Eğer durumunuz müsaitse vakıf üniversitesi de düşünebilirsiniz . Tabi diğer dersleri de unutmamak lazım. Bir de mat 2 zor , bilgiler unutuluyor . Yine de çalışmaya değer . Tabi okula başlayınca o da ayrı bir süreç . Okuması kolay bir bölüm değil , ancak çalışınca her şey oluyor . Hukuk fakültesi mezunuyum , fakültede çocuklu arkadaşlarım vardı. Gayet başarılı bir şekilde okulu bitirdiler. O yüzden hiçbir şey için geç değil😊