Skks40 Kızlar 7 ay önce Sezeryan doğum yaptım doğum yaptıgımdan beri adet olmadım geçen ay oldum bu ay olmadım normal midir olmaması
hediyeugrac 9 ay olacak hala regl olmadım ilk gebeliğinde de 7 ay sonra olmuştum bunda hala olmadım. Emzirmeyle alakalıymış internette okumuştum normalmiş yani
Kumrununtanesi Valla ben sezaryen oldum 40 çıktı regl oldum oğlum 10 aylık 10.regl i mi falan göreceğim heralde emziriyorum bende mesela .Emzirme değilde bünyeden bünyeye değişiyor canım