Kızlar Çay makinem bozuldu. Suyu kireçli bölgede yaşıyorum ömrü 4 sene sürdü bu yüzden :) Beko kullandım. Alt-üst metaldi. Tamirle uğraşmıcam yenisini alacağım. Var mı tavsiye edeceğiniz bir model/marka? Ya da kullanıyorum memnun değilim alma dedikleriniz ?
Homend Royaltea Cooltouch hoşuma gitti açıkçası.
Üstü cam istiyorum tek kriterim bu :)