Bebeğimin bugün burnu akmaya başladı. Nefesi de hafif hırıltılı balgam var gibi sanki. Ama çok şükür keyfi falan yerinde öyle aman aman çok bişeyi yok. 5 ay 19 günlük. Calpol vercem birazdan. Başka neler yapablirim ıhlamur falan ne kadar vereblirim ? Veya başka ne ne kadar verilir ??