melek-mutlu Benım eskı kızım gıttı Yerine başka ikranur geldi ne yemesi ne içmesi ne uykusu kaldı herşeye aglar oldu hele su sıralar evde tam bı patlamaya hazır. yanında ayrılsam agşıyor sureklu onunla oturmam lazım anca ole susuyor.nasıl atlatıcam bu donemı -
Kelebek88 melek-mutlu 3 mart dogumlu.ne yerinde duruyor ne aglamasi eksik kaliyor..ne kiyafet gydire biliyorum ne altini degstre biliyrm ne kahvalti yedire biliyrm..degisti yabrum benm ya..gece 3 de kalkip sabah 5 bucuga kadar ayakta kaliyo..o iyi olsnda,cani sagolsn.
Sakura-chan melek-mutlu benimki 4 nisan doğumlu ilk dişi geldi . Birden kilo verdi iştahı azaldı huysuzluğu var ama uykusu değişmedi şükğr
Serrzeyy Aynen canim bizde oyleyiz uykusuz geceler gunduzler kucakta huysuzz daha hic disimiz yok ama doktor cok kabarik damaklari dedi 05 mart dogumluyuz bizde