2133ayse2133 4 gün oldu aynı bedenden ayrılalı. İlk gün sarhoş gibiydim eve gelir gelmez odaya kapattım kendimi ertesi gün çocuklarım için mecbur mutluymuşum gibi maske taktım yüzüme onlar görüp üzülmesin diye büyük oğlum canım sıkıldı anne biraz dışarı çıkalım mı dedi aldım ikisini de gezdik dolaştık eve geldikten sonra gözüm buzdolabında ters duran ilk ve son fotoğrafına takıldı aldım elime sanki o gün hiç ağlamamış gibi içimde kalan yumru hissi,acı, üzüntü ne varsa adeta kusarcasına ağladım. Her ağrı geldiğinde elimle karnımı kucakladım sanki halâ benimleymiş gibi konuştum sonra tekrar o halime ağladım ama şuan nasılım gerçekten bilmiyorum insan gülerken bile güldüğü için kendine kızar mı kızarmış. Bir yanım kendime kızarken diğer yanım çocukların için yapacaksın diyor kendimi büyük bir çıkmazda hissediyorum. Biliyorum bunu da atlatacağım ama çok zor olacak benim için 🥺