Çocuğum Şuan 3 yaşında tuvalet eğitimi 2. Gün bugün tuvalete girmek oturmak dahi istemiyor tutuyor az az kaçırıyor ilk gün her şey çok güzeldi kakasını da çişini de yapmıştı her yaptığında stiker yapıştırıyorduk hiç bi sorun yoktu bugün neden böyle oluyor stres yapıyorum nasıl düzelecek