Kizim 3 yaşın da herşeyi söylüyor ama yarım örneğin pastaya pa çileğe çi ayağa a buruna bu makarnaya maka halaya ha bazılarının sonunada li koyuyor getire getili ,otura otuli buşekilde cümle kuruyor kendince bir dil oluşturmuş nasil bir çözüm üretmeliyim zamanla açılırmi acaba lütfen fikrinizi söyleyin