Gizemre zgbsr sütünüzü asla sürmeyin bence benim oğlumda 5 günlükken olmuştu doktor Damla verdi tam 7 günde geçti sütümü sürdüğüm işin enfeksiyon kapmış
Adasu18ruzgar18 zgbsr başı üşümüş derler bizde ılık suyla temizleyin aşırı ise Dr götürün damla verir
TospikDefneninAnnesi Nasıl bir çapak bu? Bizdede daha 10-15 günlükken bir gözünde yeşilimsi sarımsı bir akıntı oldu. Hemen doktora gittik bebeklerde göz yaşı kanalı tıkanıklığı olurmuş. Hemen damla verdi ve günde yarım dk yapmam için göz hizasından burnuna masaj yapmam gerekdiği söylendi. Sizinlide öyle birşeymi acaba?
zgbsr TospikDefneninAnnesi göz yaşı akıyor sonra sarı çapak oluşuyor.. bende doktora götüreyim olmadı..
Canangnr Mervee98 Canım bunu önermiyor artık doktorlar sütte yaşayan organizmalar varmış sakın yapmayın demişti bize doktor ılık suyla silin ve masaj yapın dedi
Buketell Merhaba benim oğlumdada oldu henüz 11 günlük doktor göz yaşı kanallarından olur dedi kaynamış ılıtılmış suda gazlı bezi ıslatıp içerden dışarı doğru silin bir de göz kenarlarına masaj yapın dedi iyi geldi azalmaya başladı
Mervee98 Gizemre sütten enfeksiyon kapıcak olsa içmeside sakıncalı o zaman kulağı ağırdığı zamanda damlatıyorum ben anında geçiyo nasıl bi mucizeye sahibiz kanserler anne sütüyle tedavi oluyo düşünün yani
MasalAda Mervee98 Süt yağlı olduğu için göze daha çok zarar veriyo bende yaptım onu bebeğime daha beter oldu ancak damla ile geçti
TospikDefneninAnnesi MasalAda bende sütle silmiştim daha beter oldu gözü. Damla verdi doktor. Toparladı baya bi. Tabi yine akıyor ama eskisi gibi değil. Tabi masaj yapa yapa geçiriyoruz.