sema_068 Kızlar 36 günlük bebeğim var. Pipisinin ucuna doğru derinin üzerinde sivilce gibi küçük kabarcıklar var. Sürekli pişik kremi vs de kullanıyorum. Başka yerinde de Bir şey yok aslında. Sadece o kısımda var. Bunlar neyden kaynaklanıyor olabilir?
Omeraslan sema_068 Oğlumun poposunda vardı. Doktorumuz mantar dedi. Sık sık havalandırın. Islak mendil kullanmayın. Yıkayabilirseniz sürekli özel bölgesini yıkayın. İnşallah hemen geçer