Merhaba hanımlar bir hafta önce doğum yaptım. Bebeğimde sarılık seviyesi 14.50 çıkmıştı dün yine kan verdik 14.40 çıkmış çok yavaş düşüyor daha hızlı nasıl düşürebilirim ilk gebeliğim deneyimsizim. Tecrübeli anneler biraz bana fikir verirse ne yapmam gerektiği konusunda çok mutlu olurum her bir saate bir kaldırıp emzirmeye çalışıyorum şu an sütüm de yeteri kadar var şükür