Berna12 Lütfen yardım edinnnn lütfen bebeğim 13 aylık yaklaşık 10 gündür geceleri sürekli iiii iki yaipi uyanıyor beşikte dönüyor yani neden böyle yapıyor ne oldu uykusu bu hale geldi diyorum … Bir yerimi ağrıyor acliktanmi uyanıyor emdiriyorum sütüm çok az ama Daha öncede çorba içirip uyutuyorum yatıyordu sabhaa kadar emerdi uyurdu yine şimdi mememr alıyorum direk uyuyor sonra emzik istiyor uyuyor yarım saat sonra tekrar uyaniyot sabrım tukendi artık 1 yaş anneleri siz nasılsınız lütfen cevap yazin
Melekmirac Berna12 valla ben yaklaşık 15 gündür zombi gibi geziyorum evin içinde benim oğlum da 12 ay 23 günlük anamız ağladı ama bizim azı dislerimiz gelicek kızarmış canımız yaniyo o yüzden atesleniyoruz habire 🤦🤦🤷
PamukPrensesannesii Berna12 14 aylık kızım , 2 hafta kadar önce yaşadık bir durumu birkaç gün boyunca. Gece gündüz asla uyumak istemiyordu. Sonra uyku saatini 1 saat erteledim. Normalde 09.00da uyur , 10a kadar oyaladim o günden sonra düzeldi çok şükür 🙏
birtutambilgi Berna12 benim bebeğim de oyle 13 aylık yaklaşık 3 5 gündür çok zorluyor geceleri de sürekli uyanıyor biz emerek uyuyoruz bu aralar çok mızmız
Alyakbr Berna12 bir akşam mama verin bakalım yine uyancak mi aclıktansa mama verdiğinde uyur öyle anlarsın eğer yine aynıysa bir yeri agriyodur diş cıkarıyor olabilirmi
Zlhaanne Aynı dertten gidiyorum 15 aylık 2 gündür uyku yok bayilacaktim az önce uykusuzluktan başım dönüyor
Berna12 Melekmirac Canı yanıyor gibi hissediyorum ama uykuda çünkü dönüp duruyor beşiğin içinde ağrı kesuci verdim geçen gün uyduu dün akşam vereyim yine dedim ama aynısı oldu
Berna12 Alyakbr 10 gün içinde ne değişti ki anlamadım zaten çorba içip uyuyor emdiriyorum uyuyordu yine zaten daha kesintisiz uyuması gerek degilmi açlık olabilirmi ki
Alyakbr Berna12 dış olabilir diye düşündüm diş donemi huzursuz yapar uyuyamaz ağrısı varsa vs aç olup olmadigini anca öyle anlyabiliriz mamadan sonra uyuyosa açlıktan uyanıyormus demekki ama hala aynıysa bir yeri agrıyodur
Acu_ Berna12 14 ay aynı şekildeydim uykuduz yorgun saatte bir kalkıyordu. Meme veriyordum uyuyordu. Memeyi Alışkanlık yapmıştı. Eğer yediriyosanız sizinse alışkanlık olabilir. Gece beslenmesini kesmeyi deneyin
Berna12 Alyakbr dediğim gibi benim kızım mama kabul eden bir ebnek değil ne yaptıysak fayda etmedi almadı ama açlıktan öldüğünü zannetmiyotum çünkü kavanoz mama. Verdiğimde yemiyor emdirmek istedigimde emmiyor sadece iiii diyip uyumak istiyor