Kızım 3.5 aydan beri oturmaya o kadar hevesli ki. Şu an 4 ay 2 günlük. Kendini kaldırıyor sürekli. Ellerinden az bişey tutunca hemen dimdik oluyor. Kucakta 1 dj falan oturtuyorum çok mutlu oluyor yatirinca çığlık kıyamet 🥲
Ana kucağına koyup işimi gücümü rahat yapıyordum bu oturma hevesinden dolayı ana kucağına koyunca da oturmak istiyor kendini kaldırırken sıkıyor. E sıkınca midesine baskı yaoiyor 15 dk içinde 5 kere kusuyor 😥
Mecbur yatırıyorum istemese de napayım 🤷🏻♀️
O zamanda yanında durmami istiyor hep bu sefer ağlıyor. Ana kucağı rahat oluyordu ne güzel 😅