Merhaba doğumdan önce de zaten çok az oluyordum 4-5 gün falan ama doğumdan sonra çok daha azaldı. Sadece 3 gün oluyorum. O da afedersiniz ilk gün kahverengi 2.gün yoğun kırmızı 3. Gün de damla şeklinde. Bu şekilde az süren var mı? Doktora gitmeyi düşünüyorum artık