socialmomy Müdahale etmeyin, arkadaşımın kızında vardı, hastanede müdahale edip açmışlar sonra tekrar kapandı.
Biraz daha büyüsün ondan sonra tekrar doktora götürürsünüz. Çocukta travma bile olabiliyor.
Benim oğlumda da sünnet sonrası yapışıklık oldu doktora gittik uyuşturucu krem vs sürmeden yapışmış bu diye caaaart çekti derisini. Oğlum 8 aylıktı o zaman, şimdi 2 yaşında hala duşta yıkarken pipisine dokundurtmaz ağlar hemen. O kadar pişmanım ki müdahale ettiği için. Ki bize bir şey sormadı bile adam direkt yapışmış diyip çekti biz donup kaldık. Şimdi asla ellemiyorum, büyüdüğü zaman aklı iyice erdiğinde gerekirse bir doktora götürürüz, operasyon geçirir.