Nzata Kızlar merhaba ben sağlık ocağının verdiği d vitamini ve demiri kullaniyordum fakat kullanan kimse memnun değil içerik açısından kullanabileceğim en iyisi var mı ve kendim alsam sıkıntı olur mu
Defnegzm Nzata daha dün doktorumuza sordum bende aynısını kesinlikle sağlık ocağının verdiğini öneriyorum dedi ben kendi çocuklarıma da onu kullandım dedi