AkrepkadiniI Kızlar bu ay ikinci kez regl oldum. Ama bu sefer simsiyah oldu, yani kan değil bildiğiniz simsiyah kanamam oluyor 6 gündür de devam ediyor. Nedeni ne bilen var mı normal mi?
ikibebelikanne AkrepkadiniI Tabiki de normal değil. Doktora gidip muayene olmanız gerekiyor. Bir çok sebebi olabilir, buradan çözüm bulamazsınız
Nurikra06 Emziriyo musunuz benimde 3 buçuk aylık bebeğim vsr ve 40ım çıkmadan reglim geldi ve 10 toplasan 15 gün zor temiz kaşdım sürekli tekrarlanan bir reglim var