Yasse1208 Benim kızım 13 olacak hayatında 1 kez diş sebepli antibiyotik kullandı. Onun dışında hiç ilaç kullanmadı.
İlaca karşı olduğum için değil tabi, bakteriyel enfeksiyon antibiyotiksiz geçmez. Her hasta olduğunda ne zaman doktora gitsek hemen antibiyotik yazdılar, onlara kalsa 15 kez kullanırdı ama her seferinde tahlil yaptırdım ve hep viral çıktı antibiyotik kullanmadı.
İlaca ihtiyac duymaması genel olarak bağışıklığının kuvvetli olması kaynaklı. Ben biraz rahat bir anneyim. Hep ince giydirdim, terlemesine fırsat vermedim. Terleyince sırtına bez koymadım, üzerini değiştirmedim. Dışarı çıkarken de hiç sarıp sarmalamadım. Mayıs ayından Ekim ayına kadar denize girer, yaz kış soğuk su içer, çorap hiç giymez. Ateşi hep dığak yöntemlerle düşürürüm.
Ha bir de evde köpekle büyüdü.
Yani siz ne kadar az korumacı davranırsanız o kadar bağışıklıkları yüksek oluyor. 2 yaşında kreşe basladı, o dönemde bile hasta olmadı.
Şöyle düşünün; sokakta görüyoruz Suriyelileri falan… çıplaklar neredeyse ama turp gibiler😂