beyzacmvrc Memnun musunuz halıyı kaldırmak gerekiyor mu silerken? Su haznesi toz haznesi yeterli mi? Emiş gücü iyi mi
BynBird beyzacmvrc ben kullanıyorum gayet de memnunun silme yaptırırken halıyı kaldırmazsanız halıyı da paspaslıyor 😂
Pol34 beyzacmvrc bir odayı güzel silince diğer odada bazen halının kenarlarını da siliyor. Fırçasını haznesini düzenli temizliyorum hep çekim gücünde bir sorun olmuyor. Bazen kafası karışıyor falan ama aldırmıyorum genel olarak memnunum
sehriyeseyda Valla halı falan kaldırmıyorum ,mopunu yikarken azcik yumuşatıcı yada yüzey silici sıkıyorum ev güzel kokuyor ,çok güzel çekim gücü 2 senedir miss kendime yaptığım en büyük iyilik bir garantiye yolladım 10 gündür bunalıma girdim
beyzacmvrc sehriyeseyda ne için yolladiniz garantiye. Bende alicam da bugün xiaominin en uygun modeli galiba şu anda bu Mop 2, mop 2 pro, mop 2 pro plus bir sürü var farkları neler acaba
BynBird beyzacmvrc hazneleri kendiniz doldurup su ilave ediyosunuz eğer standı şu büyük kendi değiştirenlerden değilse. Benim öyle değil oda oda temizletiyorum bi odayı bitiyo standa gidince haznesini temizleyip suyu yeniliyorum paspası da yıkıyorum diğer odaya gönderiyorum