tazeanneyimben Hadi bildiklerinizi yazın hepimiz yararlanalım grip öksürük ağrılara ilaçsız ne gibi yöntemleriniz var
MotherHoney-S- tazeanneyimben Zencefilli bal karışımı ( en az 5 gün karanlıkta beklemıs ) Ballı sarımsaklı limonlu karışım yazanlar olmuş zaten Et suyunda pişirilmiş sarımsaklı kekikli ve maydanozlu tarhana çorbası Propolis Polen Karadut özü Ihlamur ayva elma tarçınlı bitki çayı Tabi bunların hepsini bir anda yüklemek doğru değil ben hepsini yazdım dönüşümlü hastalık devam ettikçe bir yenisini ekleyerek olabilir
meervenurrr tazeanneyimben Udihindi yagi kullanıyorum Karadut özü Sarımsak bal limon kuru Nebulizatore serum fizyolojikle buhar yapiyorum
tazeanneyimben el1zanbebek zeytinyağı sarımsağı duymuştum ama bunu ilk defa duyuyorum nasıl yapılıyor canım
Eymeninannesiiiiiiiiii Pekmez+karabiber karışımı,ayak altına sarımsaklı zeytinyağı ve wicks oğlum 2 yaşında ballı karisimlara extra olarak ben bunları yapıyorum birde bol bol sarımsaklı,havuçlu tavuk suyu çorbası iciririm
tazeanneyimben Eymeninannesiiiiiiiiii oh ne güzel ben de tarhana içiriyorum vicks de almayı düşünüyorum ya
el1zanbebek tazeanneyimben 1 2 dış sarımsak ezin balla karıştırın bikac damlada limon ile günlük verin baya etkili :)
gozleri_deniz1 tazeanneyimben 1 diş sarımsak minik doğruyorsunuz 1 tatlı kaşığı bal yada pekmez (isterseniz yoğurtta olur) 4 5 damla limon sıkıp veriyorsunuz çok etkili
gozleri_deniz1 Elisaseleda 4 aylık bebeğe ek gıda verdiyseniz yoğurtla beraber olabilir ama emziriyorsanız siz kendinizde yutabilirsiniz
momofege Avera bebeğim 29 günlük bu karışımı ben içsem bebeğime de faydası olur mu acaba sütümden geçer mi
el1zanbebek momofege kendiniz yapıp yerseniz emziriyorsanız sütünüzden geçer bol bol sarımsak tüketin