sebnem
Tiroid ameliyatı oldum bende ölene kadar kullanıyorum ilaç, şuan bebeğim 25 günlük hamileliğimde hatta değerlerim yükseldi ilaç dozunu artırdık ona rağmen yüksekti ama hiç bir sorun olmadı çok şükür sağlıkla doğdu. Tiroid hastası olup bir çok doğum yapan insan var. Tiroid ilacı dışında ne vitaminler ne kan sulandırıcılar kullandım çok şükür birşey olmadı. Tam tersi ilaç kullanmamanız bebek için risk olur çünkü hormonlarını sizden karşılıyor hamilelikte sizde ilaç kullanmazsanız onda da aynı hastalık olabilir