Ruzgarperisi Benim bebeğim de 4 ay 2 günlük, aynı şekilde gündüzleri düzgün uyumuyor, uyutuyorum on dakika yirmi dakika sonra tekrar uyanıyor uykusunu alamadığı için ağlıyor, meme reddi yapıyor ayakta gezerek veya sagarak çay kaşığıyla veriyorum.Atak 19.hafta dahil var, henüz bir hafta daha var bitmesine bakalım inşallah o zamana düzelir 😔