Merhaba, kalça ultrasonu çekilirken bebek çıplak mı oluyor? Yani bezini çıkartıyorlar mı? Bide ne kadar sürede çekiliyor ve sonuçlar hemen çıkıyor mu? Bugün devlet hastanesinde randevumuz var. Bebeğimiz sürekli kaka yaptığı için stres başladı bende :) bilenler yorum yapabilir mi?