Bende tezgahı boyamıştım ama hiç kullanışlı gelmedi bana birkaç ay zor bela kullandım bilmiyorum belki boyasından dolayıdır ama h beğenmiyordum. Sonra kaplama yaptık tezgahı çokta güzel oldu sadece sıcak birşey koymamaya ve bıçaklara falan dikkat ediyoruz kullanımı boyamaya göre çok daha iyi bence