Kızım 2ay 21günlük sadece anne sütü alıyo. Geceleri sağdığım sütü biberonla veriyodum artık vermiyorum. Aslında göğsümü görünce ağlamıyo ara sıra elleri ile itio ama ağzı ile yakalamaya çalışıo. Emiyo çekio çekio göğüs ucumu uzatıp bırakıo devamlı aynısını yapıo hem canım acıo hem güzel doymuo. Sütüm az da değil çekio bırakınca ağzından süt akıo. emzirmeyi bırakınca da kıyameti koparıo emmek istiyo ne yapacağımı şaşırdım artık bi fikir verin nolur